Hopp til hovedmeny Hopp til innhold

Sommeravslutning i år blir som i fjor. Brekkeparken (gamle kaféen) er stedet i år også.

Det vil bli servert Biff Stroganoff ca. kl. 16.15, så jeg håper alle rekker å være der i tide.

Det er ikke værforbehold denne dagen, da det er muligheter for å være under tak. CP-foreningen står for mat og drikke for sine medlemmer.

Det kan være lurt å ta noen forhåndsregler i forhold til wc og spesial- utstyr!

NB: Pga. matbestilling er det viktig at dere melder dere på innen 8. juni! (bindende påmelding).

Håper dere har lyst til å komme😊

Mvh Morten Jakobsen, 40 85 72 21

Påmelding til leder.telemark@cp.no